צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

השכרת אוהלים לאירועים במרכז

השכרת אוהלים לאירועים במרכז

אירועים רבים מתנהלים בטבע וזה אכן נחמד לתכנן אירוע מקורי. אך כדי שאירוע תחת כיפת השמיים יהיה מוצלח, צריך לחשוב לעומק על כל הפרטים ביניהם, חברת קייטרינג, די. ג'יי, פרחים, הגברה תאורה וגם השכרת אוהלים לאירועים. מדוע יש צורך באוהל?

התשובה לכך פשוטה, במדינה כמו שלנו, שבורכה במזג אוויר שמשי בכמעט 300 ימים מהשנה, צריך לחשוב על פתרון הצללה מתאים ויצירתי. יחד עם זאת, רגע לפני שאתם שוכרים אוהל, עליכם לבחון את היתרונות והחסרונות בהשכרת אוהלים לאירועים, כי רק כך תוכלו לבחור לאירוע שלכם את האוהל המתאים.

עונות השנה – אוהל סגור ואטום לאירועים בחורף  ביער בן שמן מצפה מודיעין 

החיסרון העיקרי בהשכרת אוהלים לאירועים הוא מזג האוויר. בעוד שאירוע באולם יכול ליהנות ממיזוג בקיץ וחימום בחורף, הסברה היא, שאוהלים, באופן כללי, אינם חסינים בפני מזג האוויר, ואכן זה נכון במקרים מסוימים. יחד עם זאת בתחום האירועים מודעים לחיסרון וחברות להשכרת אוהלים לאירועים מציעות מגוון פתרונות, ביניהם - אוהלים עמידים בפני גשם, אוהלים מבודדים מקור וחום, אוהלים מאווררים לקיץ וגם אפשרויות להוספת חימום או אוורור בדרכים שונות.

אפשר לחסוך בעלויות אוהלים לאירועים במרכז בשרון בצפון בים

יתרון נוסף בהשכרת אוהלים לאירועים הוא המידות השונות ומבחר הדגמים, מבחר שמאפשר לכם להתאים למידותיכם גם את המחיר. בעוד שגודלו של אולם האירועים לא ישתנה בהתאם לכמות המוזמנים, אוהלים כן ניתן לשכור בגדלים שונים. כך לאירוע קטן אפשר להזמין אוהל קטן ולחלופין, לאירועים גדולים אפשר להזמין אוהלים גדולים. בנוסף, אם האירוע שלכם התברך במזג אוויר אביבי מושלם, תוכלו לבחור באוהל כפתרון הצללה בלבד וכך לחסוך במחיר.

השכרת אוהלים לאירועים לחתונה בטבע לאירועים עיסקיים – הפתרון האולטימטיבי.חתונה ביער בן שמן 

כאשר מדובר בהשכרת אוהלים לאירועים, היתרונות עולים על החסרונות באופן משמעותי. למעשה, בכל אירוע הנערך תחת כיפת השמיים, זהו ממש צורך מהותי שקשה להתעלם ממנו. למזלנו, המגוון הרב שקיים בתחום מאפשר לכם להתאים לכל אירוע את האוהל המתאים וליהנות מכל היתרונות של אירוע בטבע אך עם כל ההגנה שאתם צריכים מפני מזג האוויר. והמחירים – משתלמים הרבה יותר מאשר כל אלטרנטיבה.

קחו את רשימת המוזמנים ותכננו בהתאם, או היעזרו בחברה מקצועית שתעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בנוגע להשכרת אוהלים לאירוע שלכם.