צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

השכרת ציוד לאירועים אוהלים

השכרת ציוד לאירועים אוהלים

הכמה שלא תתכננו את האירוע שלכם לפרטי פרטים, ישנו דבר אחד בו לא תוכלו לשלוט והוא מזג האוויר. למרבה השמחה, חברות השכרת ציוד לאירועים חשבו בשבילכם על פתרונות הצללה שונים ואף ניתן לקבל מהם שירות הכולל השכרת אוהלים לאירועים. אילו סוגי אוהלים קיימים והאם ישנן הבדל בין הסוגים? להלן כל הפרטים.

השכרת אוהל דריל בד כותנה לאירוע

אוהל איכותי, מספק 95% צל, מרשים ביופיו ויעניק לאירוע שלכם מראה יוקרתי. אוהלים מסוג זה עמידים בפני רוחות חזקות וטפטופים קלים. אם אתם מבררים על השכרת אוהלים לאירועים וברצונכם ליצור אפקט מרשים – זהו האוהל המתאים. כמובן שהחסרונות שלו הם שהוא פחות עמיד בפני תנאי מזג אוויר סוערים ולכן אינו תמיד מתאים לימות החורף.

השכרת אוהל לייקרה לאירועים במרכז בצפון בשרון לחתונה 

יתרונותיו של אוהל מבד לייקרה מתבטאים בעיקר בגמישותו הרבה, היות ואוהל לייקרה יכול כמעט להכפיל את גודלו. אוהל זה מתאים למטרות רבות, הוא נוח להקמה, ובדומה לאוהל כותנה, גם הוא מרשים למראה. יחד עם זאת, להשכרת אוהלים לאירועים מבד לייקרה יש חסרון משמעותי והוא, שהשהייה תחתם בימים חמים, היא כמעט בלתי אפשרית, היות והם נוטים להתחמם.

השכרת אוהל בעל שלד מאלומיניום עם חיפוי פלסטיק

אוהל זה בנוי על בסיס קונסטרוקציית אלומיניום, חומר עמיד וגמיש יחס לחומרים אחרים ולכן השכרת אוהלים לאירועים מסוג זה עמידים ביותר בפני מזג האוויר. אולם יש להם גם חסרונות - הקמתם מצריכה משטח הקמה ישר ועל אף שהם מספקים הגנה מושלמת בחורף, בקיץ הם יכולים להיחשב ללא מתאימים, בגלל שהם ממש אטומים.

השכרת אוהלים לאירועים – רק צריך לבחור את האוהל המתאים בצפון במרכז בשרון 

כדי לבחור את האוהל שמתאים לאירוע שלכם ביותר, מבין כל הסוגים שקיימים אתם צריכים לקחת בחשבון קריטריונים כמו העונה בה אתם מקיימים את האירוע, כמות המוזמנים, המיקום, החומר המועדף עליכם וגם התקציב שאתם מעוניינים להוציא.

מומלץ להשקיע עוד חצי שעה בשלב התכנון – כדי לוודא שהאירוע שלכם יהיה איכותי ומוצלח ממש כמו שתכננתם.