צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

אוהל זולה למסיבות רווקים

אוהל זולה למסיבות רווקים

איך תהפכו השכרת אוהל למסיבת רווקים  בחוף הבונים בחוף מעיין צבי בחיפה בכרמל בשרון/ רווקות בחוף בים בטבע בחיפה לבלתי נשכחת?

אחד המקומות האטרקטיביים ביותר למסיבות רווקים או רווקות הוא חוף הים התיכן. השמש, החול, הערבים הקסומים שלא יישכחו... במסיבת רווקים / רווקות בחוף תוכלו לחגוג אל תוך הלילה וליהנות מהפריבילגיות שרק חוף הים יכול להציע, בימי הקיץ החיים אך לא רק.

ברוב המקרים, תכנון מסיבת הרווקים מתבצע על ידי החבר הכי טוב או האח של החתן כאשר המטרה העיקרית היא להפוך את האירוע לציון דרך בלתי נשכח, בעוד שמסיבת הרווקות מתוכננת בדרך כלל על ידי קבוצה הפועלת יחד בשיתוף פעולה כדי להראות לגברים איך באמת צריך לעשות זאת. אם זה מה שגם אתם מחפשים, הנה כמה רעיונות, שיעזרו לכם להפוך כל מסיבת רווקים או רווקות בחוף, לאירוע של פעם בחיים.

עיצוב מיוחד השכרת ציוד לאירועים - השכרת אוהלים לאירועים 

אחת הדרכים להפוך מסיבת רווקים / רווקות בחוף למסיבה מרהיבה היא על ידי עיצוב המקום. אם בדרך כלל יום בים עם החבר'ה כולל מחצלות ומזרונים בלבד, במסיבת רווקים רווקות בחוף זה הזמן לקחת צעד אחד קדימה ולהשקיע בעיצוב מיוחד. עיצוב מרהיב אפשר להשיג על ידי השכרת אוהלים למסיבות או על ידי פתרונות הצללה שונים, שיעזרו לתחום את המקום ולהפוך את המסיבה לנבדלת מסתם עוד יום בים עם החברים. מלבד אוהלים והצללות אפשר לארגן או לחלופין לשכור ציוד כמו פינות זולה, פופים, מזרונים ושולחנות, וליצור אווירת שאנטי אמיתית, כיאה למסיבת רווקים רווקות בחוף הים – שנערכת כהלכה!

אטרקציות על החוף בחוף דור הבונים אוהלים בחוף מעיין צבי בחיפה בקיסריה רווקים רווקות

בתחום האטרקציות, הכל נתון לשיקולכם ולטעמכם מכיוון שכל חבורה אוהבת לחגוג בצורה שונה. ישנם גימיקים רבים אותם אפשר להוסיף למסיבת רווקים / רווקות בחוף כאשר לרוב בחירת האטרקציות תלויה גם בתקציב. לכן אם אתם מעוניינים להשקיע בהופעה, די. ג'י או כל אטרקציה שאתם רואים לנכון, תקציב גדול שנאסף בעזרת כל המשתתפים או המשתתפות ייתן לכם יתרון.

תכנית אומנותית ורעיונות למסיבת רווקות רווקים

דרך נוספת להפוך מסיבת רווקים רווקות בחוף לייחודית היא על ידי הכנת תכנית אומנותית. תכנית אומנותית יכולה לכלול סרט, מצגת, שיר שכולם חיברו, משחק מצחיק ועוד מיני רעיונות שעולים לראשכם, שישעשעו את המוזמנים ושיתאימו למסיבה בצורה הטובה ביותר.

וכמו תמיד – העיקר: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!