צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

הפקת אירועים בים בטבע

הפקת אירועים בים בטבע

אך מספיק להציץ מהחלון בעת נסיעה במכונית כדי להיזכר שיש עולם כל כך יפה בחוץ, אז אולי לפחות את האירועים שאנחנו חוגגים נחגוג בטבע? חברת 'החוף הפקת אירועים' מציעה לכם אירועים קסומים עם אווירה נפלאה בטבע עם כל הציוד הדרוש. נסו לדמיין את האירוע שלכם בלב יער שקט ורגוע מתחת לכיפת השמיים והמון עצים מסביב. הפקת אירועים בטבע זה בדיוק האירוע שכולם יזכרו עוד הרבה מאוד זמן ואתם לא רוצים להחמיץ את ההזדמנות הזו.

הפקת אירועים בים ובחוף הים  בטבע עם כל מה שצריך לאירוע ביער בן שמן ויער עופר בכרמל 

לא משנה אם החלטתם לחגוג ביער, בשמורת טבע או במדבר, אנחנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל משלב התכנון דרך הביצוע המושלם ונגיע עם כל הציוד הנדרש על מנת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

פינות ישיבה הכוללות כיסאות, שולחנות, מזרונים, כריות ופופים, השכרת במות לנאומים או הופעות, השכרת ברים ושירות קייטרינג לכל סוגי האוכל וכמובן אוהלים בכל הצבעים והגדלים לאווירה מושלמת. אירוע בטבע הוא בהחלט אירוע מיוחד וקסום, עכשיו אתם יכולים לחגוג בדיוק כמו שחלמתם.

הפקת חתונה בטבע בחוף בים , יום הולדת או אירוע חברה ביער עופר או ביער בן שמן 

חתונות באולמות סגורים כבר הפכו מזמן לאירועים נדושים והרבה מאוד חוגגים היום חתונות באמצע היער או במדבר. עצמו את העיניים והתחילו לדמיין את כל התפאורה בלבן, השקיעה ברקע ואתם צועדים יד ביד אל עבר החופה. גם אירועים אחרים כמו ימי הולדת ואירועי חברה למיניהם חוגגים היום מתחת לכיפת השמיים ואנחנו נדאג להפוך את האירוע שלכם לאירוע הכי מדובר שיש. הפקת אירועים בטבע זה התפקיד שלנו.

למעשה, כל אירוע שאתם מתעתדים לחגוג – אנו נפיק עבורכם על הצד הטוב ביותר, נייעץ לכם בדבר הציוד הדרוש ונעזור לכם להאיר כמה פינות חשוכות בידע שלכם כך שהאירוע יופק על הצד הטוב ביותר ויעלה על הציפיות המוקדמות.

אם גם אתם רוצים לחגוג בטבע . הפקת אירועים בטבע - לחגוג אירועים בסטייל שונה. הפקת חתונה בטבע בים בחוף 

הפקת אירועים בחוף הבונים בחוף עתלית בחוף מעיין צבי ובחוף דור הבונים טנטורה .