צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

השכרת ציוד לאירועים מחירים

השכרת ציוד לאירועים מחירים

זכרו: בראש ובראשונה, ציוד לאירועים צריך למלא את הייעוד שלו. במידה ומדובר באוהל – לספק הצללה והגנה ממזגי האוויר. במידה ואלו מגברים ורמקולים – לספק סאונד חלק ונקי ברמה גבוהה בתנאי חוץ, ללא דיסטורשן. במידה ומדובר בכל ציוד אחר: חצובות מצלמה, סטנדים למוניטורים ורמקולים, וכד' – יש לוודא שאלו הם רכיבי איכות פרי תוצרתן של חברות ומותגי הבוטיק. אך חשוב מכך, לא את כל הציוד שתצטרכו, גם תכירו. ולכן השלב הקריטי ביותר הוא לבחור בחברה מקצועית, אשר לה אנשי מקצוע מנוסים שישמחו לקחת אתכם יד ביד לאורך שלב התכנון ולהתאים לכם את הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

השכרת ריהוט לאירועים - השכרת ציוד לאירועים ביער בן שמן ויער עופר בכרמל  - השכרת אוהלים לאירועים

כשמדובר באירוע בטבע ובתפאורה שאנו מאבזרים מסביב לריהוט תפקיד מרכז, הדבר הראשון שהאורחים יגיעו ויראו המבט הראשוני זו התמונה של הריהוט המשתלב בצורה מושלמת עם הטבע, בצבעים, בחומר בדרך כלל משתמשים בריהוט מעץ בכדי לימור אוירה אוטנתית, כיום האפשריות הן רבות וניתן לשכור כמעט כל רהיט לכל סוג אירוע בכל מקום וזמן.
המבוקשים ביותר בתחום השכרת הציוד לאירועים הם : השכרת פוטונים זולה , השכרת פופים וכריות לאירועים , השכרת שולחנות וכסאות בר , בדרך כלל בצבע לבן.
השכרת ספות ראטן, השכרת שרפרפים והדומים דמוי עור או קש, מבלבד הריהוט האלטרנטיבי לפינות אירוח לאורחים יש לזכור את מתחם הסעודה הגדולה , שבדרך כלל מצריכה שולחנות 
עגולים או מרובעים , כיסאות עץ מסביב ולפקי הגשה בופה מסביב לכל המתחם לנוחות הגשה לאורחים.
בנוסף משלבים אוהלים לאירועים וכך בין רגע יצרתם מתחם חלומי לאירוע מושלם בטבע .

רצוי להשכיר מחברה מקצועית להפקת אירועים

לרוב, חברות המשכירות ציוד מציעות גם הפקת אירוע בהזמנה אישית על פי מתווה הלקוח. כזו היא חברת "החוף אירועים": אצלנו – בחברת ההפקות – נארגן לכם ציוד , חתונות, אירועי גיבוש וכל סוג אחר של אירוע – בהזמנה אישית. גם נשכיר את הציוד וגם נדאג לפעילויות. אך גם אם תחליטו להשכיר את הציוד ולהתנהל לבדכם, רצוי שתעשו זאת מול חברת אירועים אשר תערוב לכם לציוד הטוב ביותר.

השכרת ציוד לאירועים בצפון בשרון במרכז בדרום  – טיפים לבדיקת הציוד שלכם

חברת  הפקת אירועים בטבע בצפון במרכז בדרום בים בחוף הים – ציוד איכותי לאירוע יוצא דופן

אצלנו בחברת החוף אירועים בטבע  – תזכו לציוד המשובח ביותר: השכרת אוהלים לאירועים בצפון במרכז בדרום בשרון , השכרת ריהוט לאירועים  ושמשיות מכותנה, ציוד הגברה מתקדם, ועוד הרבה יותר.

לפרטים אודות השכרת ציוד לאירועים צרו קשר בדף צור קשר